پیوند قلوب مردم با حرم رضوی در جشن های زیر سایه خورشید متجلی می شود

بابایی با بیان اینکه جشن های زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم رضوی از نهم تا چهاردهم تیرماه در نقاط مختلف استان برگزار می شود، گفت: پیوند قلوب آحاد مردم با حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) با حضور خدام حرم مطهر در استان متجلی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، دبیر ستاد جشن های زیر سایه خورشید در استان ایلام صبح امروز(۹ تیر) در دیدار خدام حرم مطهر رضوی با امام جمعه ایلام، اظهار کرد: به مدد حضرت امام رضا(ع) امسال سیزدهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید در کشور و یازدهمین دوره این جشن های مردمی در استان ایلام برگزار می شود.

« عزیز بابایی» تصریح کرد: هیئت محبان علی ابن ابیطالب(ع) با همکاری سایر دستگاه های فرهنگی و هیئت های مذهبی دیگر  و همچنین کانون خادمیاران آستان قدس رضوی با حضور کاروان خدام حرم رضوی، جشن های زیر سایه خورشید را در استان برگزار می کند که مهم ترین  این برنامه ها، توجه آحاد مردم به زیارت از راه دور و پیوند قلوب با حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) و فرهنگ رضوی است.

 

وی یادآور شد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، جشن های عمومی برای  حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از شیوع کرونا، برگزار نشده و جلسات  به صورت اختصاصی و با رویکرد تجلیل  و تقدیر از تلاشگران عرصه سلامت به ویژه کادر درمانی، گروه های درمانی و پزشکی، گروه های جهادی، خیرین و تمام افرادی که در امر مبارزه با کرونا خدمت کرده اند، خواهد بود.

 

 دبیر ستاد جشن های زیر سایه خورشید در استان ایلام با تقدیر از زحمات و تلاش نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در راه اندازی پویش امید و همدلی در ماه مبارک رمضان و همکاری و تعامل مسولان استان، سپاه و بسیج در این خصوص، یادآور شد: کاروان  زیر سایه خورشید از امروز نهم تیر تا روز شنبه ۱۴ تیرماه در استان حضور دارند و در برنامه های مختلفی حضور خواهند داشت.

 

بابایی  گفت: با توجه به اقتضای برنامه ها و وقت، کاروان زیر سایه خورشید در تعدادی از شهرستان های استان حضور خواهند یافت و گوشه هایی از دلدادگی مردم  استان به حرم مطهر امام رضا(ع) در این برنامه ها متجلی خواهد شد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: با حضور کاروان زیر سایه خورشید، شمیم عطر امامت و ولایت در استان ایلام طنین انداز شده است،

 

کد خبر 943888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha