مسابه نقاشی  ویژه کودکان و نوجوانان لرستان برگزار می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان از برگزاری برنامه های ویژه بزرگداشت دهه کرامت در همه بقاع متبرکه استان خبرداد گفت: مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان استان لرستان در دهه کرامت برگزار می شود.

حجت الاسلام « محمد طباطبایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در طول دهه کرامت برنامه های ویژه گرامیداشت دهه کرامت در همه بقاع متبرکه استان لرستان برگزارمی شود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان افزود: برنامه های این دهه تحت عنوان برنامه های«نسیم کرامت» در همه امامزادگان استان با رعایت مسائل بهداشتی و حداقل شرکت مردم، بصورت حضوری و همچنین در فضای مجازی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: برنامه های هر شهرستان با برنامه ریزی و هماهنگی ادارات اوقاف شهرستانها در ۱۵ شبکه مجازی برای مردم اجرا خواهد شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان ابراز کرد: همچنین به مناسبت دهه کرامت 12 برنامه شاخص در 12 بقعه متبرکه شاخص استان  لرستان برگزار می شود.

 

وی از برگزاری مسابقه نقاشی نقاشی در استان خبرداد و بیان کرد: این ماسبقه به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت ویژه کودکان و نوجوانان استان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام طباطبایی ادامه داد: موضوع این مسابقه نقاشی شامل تصاویر بقاع متبرکه استان لرستان به صورت نقاشی است.

 

وی با بیان اینکه  مهلت تعیین شده برای شرکت در این مسابقه 20 تیرماه است، افزود: علاقمندان می بایست تا جمعه 20 تیر ماه جاری آثار خود را خود را همراه با نام و نام خانوادگی و ذکر  سن به اوقاف و امور خیریه استان لرستان ارسال نمایید.


حجت الاسلام طباطبایی در ادامه  با اشاره به برگزاری همایش بزرگداشت امامزادگان، اذعان داشت: همایش بزرگداشت امامزادگان در ۵ امامزاده شاخص در شهرهای خرم آباد، بروجرد، کوهدشت، نورآباد و الیگودرز استان لرستان برگزار شده است.

 

وی اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات فرهنگی، مسابقات خطبه خوانی امام رضا(ع)، تجلیل از هیئت امنا و خدام امامزادگان و بقاع متبرکه، برگزاری سخنرانی و بیان احادیث در فضای مجازی و... از دیگر برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در دهه کرامت است.

 

گفتنی است:دهه کرامت همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز شده تا فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) ادامه دارد.

کد خبر 943952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha