کانون های مساجد مرکز نشر پیام فرهنگ غنی رضوی است

سقاء گفت: کانون های مساجد به عنوان مرکز نشر پیام فرهنگ غنی رضوی است و باید با استفاده از بستر فضای مجازی این فرهنگ غنی را به جهان انتشار دهیم.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: برنامه های فرهنگی دهه کرامت باید زمینه انس و الفت دل ها را حرم رضوی را تعمیق بخشد و زمینه گسترش پیام فرهنگ غنی رضوی در بین آحاد مردم جامعه شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: کانون های مساجد به عنوان مرکز نشر پیام فرهنگ غنی رضوی است و باید با استفاده از بستر فضای مجازی این فرهنگ غنی را به جهان انتشار دهیم.

 

این مقام مسئول ادامه داد: مطالعه عمیق خواهرانه های حضرت معصومه (سلام الله علیها) توسط بانوان فعال کانون های مساجد می تواند سبک زندگی آن حضرت را به عنوان یک الگوی ممتاز در بین بانوان معرفی کند.

 

وی عنوان کرد: قدرت فرهنگ رضوی در شناخت از سبک زندگی امام رضا (علیه السلام) است که باید الگوی رفتاری و اخلاقی امروز نوجوانان و جوانان باشد تا شاهد رشد فکری و عقلی در امور زندگی و رفتارهای خانوادگی باشیم.

 

سقاء اذعان داشت: پویایی فرهنگ رضوی در سطح جامعه می تواند بسیاری از معضلات و مشکلات را در سطح جامعه رفع کند و زمینه افزایش تربیت نیروی انسانی مبتنی بر آموزه های دینی به وجود آورد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: امروز کارهای فرهنگی نیازمند نیروی متخصص مبتنی بر آموزه های دینی است و دهه کرامت و فرهنگ غنی رضوی یکی از پتانسیل های فرهنگی برای آموزش در این بستر است.

 

سقاء خاطر نشان کرد: ویژه برنامه های کانون های منتخب مساجد استان اردبیل در دهه کرامت با 9 عنوان اجتماعی، زیارت خوانی، سه شنبه تکریم، قرآنی، کتابخوانی، فرهنگی هنری، امامزادگان، مساجد و فضای مجازی برگزار خواهد شد که مهمترین محور این برنامه های با عنوان «سه شنبه تکریم» که شامل تکریم و تجلیل از دختران موفق، خانواده شهدا، مدافعان سلامت، خیرین، کسبه محل، نیروهای جهادی، هنرمندان، ورزشکاران، مفاخر محله، جوانان و نوجوانان موفق، خادمین مسجد خواهد بود.

 

کد خبر 943983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha