عیادت کاروان «زیر سایه خورشید» از بیماران کرونایی جهرم

کاروان «زیرسایه خورشید» که همزمان با دهه کرامت به جهرم سفر کرده است جهت سرکشی و عیادت از بیماران کرونایی بر بالین آنها حاضر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، کاروان «زیر سایه خورشید» که متشکل از خدام آستان قدس رضوی است در ادامه برنامه های سفر خود به جهرم با حضور در بیمارستان این شهرستان از بیماران مبتلا به ویروس «کرونا» عیادت کردند.

 

این کاروان با قدردانی از مجاهدان عرصه سلامت برای بهبودی بیماران مبتلا به کرونا که در این بیمارستان بستری هستند با استعانت پروردگار و توسل به امام رئوف حضرت رضا (ع) دعا کردند.
 

دراین آیین هدایایی متبرک به ضریح مضجع امام رضا (ع) به بیماران بستری در این بیمارستان و کادر درمانی اهدا شد.
 

کاروان خدام آستان قدس رضوی به همراه بیرق متبرک به تربت شریف رضوی در روزهای گذشته به شهرستان جهرم سفر کرده و در برنامه های خود به دیدار با امام جمعه جهرم و قطب آباد، خانواده های شهدا و جانبازان، عیادت از بیماران و ... رفتند.
 

بازدید از شرکت های مستقردر شهرک صنعتی جهرم با توجه به شعار «جهش تولید»، پخت نان در نانوایی ‌ها با نمک تبرکی حرم امام رضا (ع)، دیدار با کارآفرینان و تولیدکنندگان با رعایت کامل پروتکل ‌های بهداشتی از مهمترین برنامه‌های دهه کرامت با حضور خدام حرم امام رضا (ع) در جهرم است.

کد خبر 944014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha