دستفروشان بهشهری ساماندهی می شوند

فرماندار بهشهر گفت: ساماندهی دستفروشان بهشهری در دستور کار قرار دارد تا این افراد از فضای مناسبی برای کسب و کار بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر، « هادی خنجری» شامگاه (9 تیر) در جلسه ساماندهی دستفروشان گفت: شیوع ویروس کرونا بر کل بازار شهرستان، استان، کشور و جهان اثر گذاشته است و دست فروشان از این امر مستثنی نبودند.

 

فرماندار بهشهر افزود: اکنون باید شرایطی در شهرستان فراهم شود تا بازاریان و دستفروشان بیش از این متضرر نشوند و ضمن رعایت نکات بهداشتی، بازار با رعایت پروتکل بهداشتی به فعالیت ادامه دهد.

 

وی با بیان اینکه ساماندهی دستفروشان بهشهری از دغدغه های مهمی است که در دستور کار شهرستان قرار دارد، اظهار کرد: تلاش داریم با ساماندهی دستفروشان، این افراد از فضای مناسبی برای کسب و کار بهره مند شوند.

 

خنجری گفت: کسبه، مغازه دار و دستفروش برای تأمین معیشت خانواده تلاش دارند و باید با همکاری همه جانبه و ایجاد فضایی مناسب برای کسب و کار به معیشت زندگی این افراد توجه شود.

 

فرماندار بهشهر افزود: ساماندهی دست فروشان از اهمیت بالایی برخوردار است و تلاش داریم تا در راستای خدمت به مردم به عنوان ولی نعمتان نظام اسلامی، از تمام ظرفیت و پتانسیل خود برای خدمت صادقانه و تحقق حقوق شهروندی استفاده شود.

کد خبر 944133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha