آغاز اردوهای جهادی فرهنگسرای قرآن

خاکی از آغاز اردوهای جهادی فرهنگسرای قرآن از مرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: اردوهای جهادی با رویکرد توسعه فرهنگ قرآنی برگزار می شود.

«رحیم خاکی» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان از آغاز اردوهای جهادی فرهنگسرای قرآن از مرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: اردوهای جهادی با رویکرد آشنایی کودکان مناطق محروم و کم برخوردار با مفاهیم و آموزه های قرآنی و آموزش شهروندی در تابستان 99 برگزار می شود.

 

رییس فرهنگسرای قرآن افزود: با رایزنی هایی که انجام داده ایم قرار شده است با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی، موسسات و کانون های مردمی و بسیج، کودکان زیر 8 سال مناطق محروم و کم برخوردار را شناسایی کنیم و در طرح اردوی جهادی از آنها ثبت نام کنیم.

 

وی با اشاره به برنامه های اردوهای جهادی فرهنگسرای قرآن خاطرنشان کرد: بازدید از برج میلاد، اماکن تفریحی و شهر بازی، اهدای بسته های آموزش قرآن و آموزش شهروندی از برنامه های این طرح است.

 

خاکی با اشاره به وضعیت خاص کشور برای مقابله با ویروس کرونا و محدودیت های اعمال شده و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: تلاش کرده ایم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی طرح اردوهای جهادی فرهنگسرای قرآن را اجرایی کنیم.

 

رییس فرهنگسرای قرآن تصریح کرد: در مرحله اول اردوی جهادی برای 28 کودک برنامه ریزی کرده ایم تا با حضور مربیان و در قالب بازی و سرگرمی با مفاهیم قرآنی آشنا شوند.

 

خاکی یادآور شد: تلاش می کنیم تا در شرایطی که شیوع کرونا بسیاری از فعالیت های قرآنی را محدود کرده است، بتوانیم با استفاده از شیوه های نوین آموزشی و در فضای مجازی، همچنین برگزاری اردوهای جهادی در راستای توسعه فرهنگ قرآنی گام های مثبت و موثری برداریم.

 

کد خبر 944299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha