تشکیل ۱۷۶ میلیون ریال پرونده قاچاق کالا در خراسان جنوبی

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ پرونده قاچاق کالا از سوی بازرسان این سازمان به ارزش ۱۷۶ میلیون و ۶۶۷ هزار ریال در خراسان جنوبی تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی تهوری» امروز ظهر (۱۰ تیر) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: در این راستا یک هزار و 250 مورد بازرسی از واحدهای صنفی هدف در حوزه قاچاق کالا به صورت مستقل و در قالب گشت مشترک با سایر دستگاه های نظارتی صورت گرفته است.

 

تهوری بیشترین کشفیات حوزه قاچاق کالا را در بخش لوازم آرایشی و بهداشتی و خوار و بار عنوان کرد و افزود: اقدامات خوبی در سطح عرضه در زمینه مقابله با کالای قاچاق در استان صورت گرفته و امیدواریم در سالی که با عنوان جهش تولید نام گذاری شده بتوانیم گام بلندی در راستای ریشه کن کردن قاچاق کالا و ارز برداریم.

 

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در سال گذشته نیز هفت هزار و 580 مورد بازرسی مستقل و طی گشت مشترک در حوزه قاچاق کالا انجام شد که نتیجه آن تشکیل 113 پرونده تخلف به ارزش پنج میلیارد و 284 میلیون و 318 هزار ریال بوده است.

کد خبر 944420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha