برگزاری طرح «دوستی با یار مهربان» در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از برگزاری طرح «دوستی با یار مهربان» در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کتاب و کتاب خوانی همواره از برنامه هایی است که باید در اولویت هر گروه فرهنگی قرار بگیرد تا انس با کتاب در اعضای جامعه شکل بگیرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: به منظور انس گرفتن بچه های مسجد به ویژه کودکان و نوجوانان با کتاب و کتاب خوانی، طرح هایی در این زمینه در کانون «دوستان آسمانی» جهرم برگزار شده است.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقه های مختلف کتاب خوانی در این کانون فرهنگی هنری، بیان کرد: مسابقات کتاب خوانی به طور مداوم در راستای تشویق اعضای کانون به مطالعه کتاب انجام شده است.

 

گواهیان از برگزاری طرح «دوستی با یار مهربان» در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» خبر داد  و گفت: این طرح با هدف ایجاد فرهنگ کتاب خوانی در میان بچه های مسجد شکل گرفته است.

 

وی با اشاره به روند برگزاری این طرح، عنوان کرد: این برنامه شنبه شب ها در کافه «ماح» برگزار می شود که مورد استقبال کودکان و نوجوانان مسجدی نیز قرار گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم اظهار کرد: در طرح «دوستی با یار مهربان» کتاب های مورد علاقه بچه ها به ویژه گروه های سنی کودکان و نوجوانان به بچه های مسجد معرفی می شود.

 

گواهیان در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در انتهای برنامه، کتاب معرفی شده به یکی از شرکت کنندگان در این برنامه تقدیم می ‌شود.

 

کد خبر 944653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha