کاروان «زیر سایه خورشید» در جوار امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود

«کاروان زیر سایه خورشید» در قالب خادمان آستان قدس رضوی به همراه پرچم حرم رضوی با استقبال پرشور مردم لاهرود در ایام دهه کرامت به زیارت حرم امامزاده سید ابراهیم خراسانی (علیه السلام) رفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «کاروان زیر سایه خورشید» در قالب خادمان آستان قدس رضوی به همراه پرچم حرم رضوی با استقبال پرشور مردم لاهرود در ایام دهه کرامت به زیارت حرم امامزاده سید ابراهیم خراسانی (علیه السلام) رفتند.

 

طبق سنت هر ساله کاروان «زیر سایه خورشید» وارد شهر لاهرود شد و در جوار امامزاده سید ابراهیم خراسانی (علیه السلام) از خادمان و پرچم رضوی استقبال شد.

 

فعالان کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم خراسانی (علیه السلام) نیز هرساله کارهای فرهنگی به مناسبت ورود کاروان «زیر سایه خورشید» به این شهر را بر عهده دارند.

 

البته امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام شد تا از شیوع این بیماری پیشگیری شود.

 

امامزاده سید ابراهیم بن موسی الکاظم (علیه السلام) مشهور به سید ابراهیم خراسانی از اولاد امام موسی کاظم (علیه السلام) هست که زیارتگاه ایشان در شهر لاهرود قرار دارد.

کد خبر 944720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha