واگذاری امور به بخش خصوصی و برون سپاری بستر ایجاد اشتغال است

خودنیا با اشاره به طرح واگذاری برخی امور به بخش خصوصی، گفت: برون سپاری و واگذاری امور به بخش خصوصی بستر ایجاد اشتغال و تقویت خدمت رسانی به مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « فریدون خودنیا» امروز(11 تیر) درجلسه مدیران عامل صنعت آب و برق لرستان با سازمان های مردم نهاد، با اشاره به نقش سازمان های مردم نهاد در جامعه و ارتباط موثر آنها با مردم ، اظهار داشت: قطعا سازمانهای مردم نهاد می توانند در بحث آموزش و بهینه سازی مصرف آب و برق ما را یاری دهند.

 

رئیس شورای انسجام بخشی مدیران عامل صنعت آب و برق لرستان با اشاره به طرح برون سپاری، افزود: برون سپاری و واگذاری امور به بخش خصوصی بستر ایجاد اشتغال و تقویت خدمت رسانی به مردم است.

 

وی افزود: کیفیت بیشتر، ایجاد اشتغال و رضایت مردم در حوزه برق لرستان، حاصل واگذاری امور به بخش خصوصی و بروسپاری کارهاست.

 

مدیرعامل برق لرستان تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان در راستای بهینه سازی مصرف و گسترش فرهنگ صرفه جویی آماده همکارای با سازمان های مردم نهاد است.

 

خودنیا با بیان اینکه حاضریم در قالب قرارداد با سمن ها بحث ترویج فرهنگ مصرف بهینه را به خود مردم بسپاریم، گفت: بعد از راستی آزمایی و بررسی در صورت نتیجه بخش بودن امور، همکاری با سمن ها ادامه خواهد داشت.

 

در این جلسه مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق نیز به نقش سازمانهای مردم نهاد در ترویج فرهنگ صرفه جویی و مصرف بهینه اشاره کردند و نمایندگان سازمان های مردم نهاد هم به بیان توضیحاتی، مطالبات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

 

همچنین این مراسم رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق با اهدای تقدیر نامه از زحمات سازمان های مردم نهاد قدردانی شد.

کد خبر 944913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha