دستگاه‌های اجرایی به  وظایف خود در حوزه سلامت مردم عمل کنند

سلمان‌زاده خواستار عمل به وظایف دستگاه‌های اجرایی در راستای سلامت مردم شد و اذعان داشت: وقتی پای سلامتی و جان مردم در میان باشد لازم است هر مجموعه‌ای که گوشه‌ای از کار را برعهده گرفته در این فضا به درستی و کامل به وظایف خود عمل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «شکراله سلمان‌زاده» عصر امروز (چهارشنبه 11 تیر) در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان خرمشهر اظهار کرد: ما واقعا به دنبال آن هستیم که روی فعالیت تخصصی‌مان در مبارزه با کووید ۱۹ تمرکز داشته باشیم، اما کوتاهی برخی ارگان‌های متولی در بیرون از حوزه بهداشت و درمان، کار را برایمان به مراتب دشوارتر می‌کند.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: شهرداری‌های منطقه وظایفی را برعهده گرفته‌اند که امیدواریم با اهتمام بیشتری نسبت به اجرایی کردن آنها اقدام کنند و قطعا قصور در این خصوص باز هم بار مراجعه به بیمارستان‌ها را بیشتر خواهد کرد.

 

وی خواستار عمل به وظایف دستگاه‌های اجرایی در راستای سلامت مردم شد و اذعان داشت: وقتی پای سلامتی و جان مردم در میان باشد لازم است هر مجموعه‌ای که گوشه‌ای از کار را برعهده گرفته در این فضا به درستی و کامل به وظایف خود عمل کند و واقعا نباید این روز‌ها درگیر مسائل حاشیه‌ای همچون دفن متوفیان کرونایی یا گندزدایی معابر باشیم.

 

سلمان‌زاده یاد آور شد: امیدواریم که ارگان‌ها و سازمان‌های دیگر در چنین شرایطی کنار دانشکده علوم پزشکی آبادان باشند و از بار خستگی بیش از حد کادر بهداشت و درمان بکاهند.

 

«محمد حیدری» نیز عنوان کرد: مسئله سلامت، بهداشت و امنیت غذایی یک امر مهم و راهبردی است و شورای سلامت برای تامین این مقوله از همه ظرفیت‌ها و توان خود استفاده می‌کند.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر با بیان اینکه نشست‌های شورای سلامت و امنیت غذایی با هدف جلب رضایت مردم تشکیل می‌شوند افزود: جلب رضایت مردم جزء سیاست‌های لاینفک دولت و نظام است و هر مسئولی که توانایی لازم برای رفع مشکلات مردم را ندارد می‌تواند کرسی را خالی و آن را به شخص توانمند بسپارد.

 

وی تصریح کرد: تامین سلامت و امنیت غذایی نیز از اولویت‌های دولت است و این امر همکاری همه‌جانبه اعضای شورای سلامت را می‌طلبد.

 

کد خبر 944997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha