۱۰۴ واحد صنعتی گلستان در تملک بانک ها قرار دارد

حق شناس گفت: ۱۰۴ واحد صنعتی در استان گلستان در تملک بانک ها قرار دارد که باید به چرخه اقتصادی برگردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر امروز (چهارشنبه 11 تیر) در نشست مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان اظهار کرد: اعتقاد داریم که اگر  10 پروژه عمده را تاپایان این دولت در استان به سرانجام برسانیم تحول بزرگی در استان رقم خواهد خورد و پروژه راه آهن پروژه بزرگی است که اگر تعیین و تکلیف شود باعث رونق اقتصادی در استان می شود.

 

استاندار گلستان ادامه داد: اجرای پروژه راه آهن از مسیر شاهرود 500 کیلومتر مسیر را کوتاه تر می کند و این مهم در قیمت تمام شده برخی از کالاها در استان تاثیرگذار است.

 

حق شناس به ضرورت تعیین و تکلیف پروژه پتروشیمی اشاره کرد و  گفت: جزیره آشوراده با حفظ احترام برای طرفداران خلیج گرگان و آشوراده نیاز است که احیاء شود و  قطعا این امر منجر می شود که محیط زیست بهتر حفظ شود.

 

وی بیان کرد: پیش از دولت تدبیر و امید تنها در استان سه هزار هکتار زهکشی انجام شده بود و در حال حاضر 130 هزار هکتار در استان زهکشی انجام شده است و این مهم به افزایش بهره وری محصولات کشاورزی کمک می کند.

 

استاندار گلستان تاکید کرد: تقریبا یک هزار و 600 بنگاه اقتصادی در مجموعه واحدهای صنعتی در 24 شهرک و ناحیه صنعتی استان فعالیت می کنند و از این میزان تنها 104 واحد در تملک بانک ها قرار دارد که باید به چرخه اقتصادی برگردد.

 

کد خبر 945016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha