استان کرمان رتبه اول کشوری را از حیث مشارکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دارد

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان گفت: استان کرمان رتبه اول کشوری را از حیث مشارکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، احمد وفایی، پنجشنبه(۱۲ تیر) در دیدار اعضای شورای هماهنگی جشن های دهه کرامت با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در سخنانی گفت: علیرغم محدودیت های ناشی از کرونا اما جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شد.

 

 

مدیرکل نهادکتابخانه های عمومی استان کرمان افزود: به نسبت تعداد کتابخانه هایی که در مقایسه با بعضی از استان ها در حد پایین تر داریم اما در مشارکت اعضا در جشنواره کتابخوانی رضوی رتبه اول کشوری را با بیش از ۹۰ هزار نفر داریم.

 

 

وی با باین اینکه این جشنواره با معرفی ۱۲ کتاب در حوزه های مختلف برگزار شد؛ ادامه داد: ۴ هزار نقاشی، ۶۰۰ داستانک از معرفی کتاب و آثاری در دیگر بخش ها رسیده که تا پایان تیرماه برگزیدگان معرفی و از آنان تقدیر می شود.
 

 

وفایی افزود: تنها ۱۵۰ کلیپ با موضوع رضوی توسط کتابداران تهیه شد و ۲۰۰ مورد هم معرفی کتاب داشتیم.
 

 

در ادامه این جلسه نمایندگانی از تعدادی از دستگاه های عضو به ارائه گزارش برنامه های دهه کرامت خود پرداختند و در این باره جشنواره پنجره فولاد، مسابقه ۴۰ حدیث امام رضا، مسابقه زیباترین قرائت صلوات خاصه حضرت و مرحله اول داوری در شبکه شاد توسط خود شرکت کنندگان و...توسط آموزش و پرورش؛ توزیع ۸ هزار سبد کالا، برگزاری مسابقه نقاشی و کتابخوانی به مناسبت روز دختر توسط کمیته امداد؛ خدمت رسانی به محرومین توسط بنیاد کرامت رضوی استان، حضور یک هفته کاروان زیرسایه خورشید در برنامه های مختلف بدون تجمع و با شرایط خاص و پروتکل هایی که دیده شده و...نیز اعلام شد.

کد خبر 945081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha