نماز جمعه پایگاه عبادت و سیاست است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، نماز جمعه را مکان پیوند مخلوق و خالق و عبادت و سیاست و پایگاهی برای بصیرت افزایی خواند و گفت: نماز جمعه نمایش عزت مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، شامگاه(11تیر) در مراسم تکریم و معارفه رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان لرستان اظهار داشت: شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و ستاد نماز جمعه از ارکانی هستند که در در برگزاری  نماز جمعه و فراهم آوردن مقدمات نماز جمعه نقش مؤثری دارند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان نماز جمعه را پایگاهی برای حل مشکلات مردم و مسلمانان خواند و ادامه داد: نماز جمعه مکان پیوند مخلوق و خالق و عبادت و سیاست است.

 

وی در ادامه افزود: نماز جمعه نمایش عزت و عظمت اسلام و مسلمین و دژ مستحکم اسلام و مسلمین است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه خداوند مومنان را به حضور در نماز جمعه ترغیب کرده است، بیان داشت: نماز جمعه محل ذکر و توجه به خدای متعال است و پایگاهی برای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی است.

 

حجت الاسلام حقیان به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان معرفی شد

 

در پایان این مراسم از زحمات حجتالاسلام اصغر دانشی، رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان تقدیر و حجت‌الاسلام رضا حقیان به عنوان رئیس جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان معرفی شد.

کد خبر 945115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha