برگزاری جشن های رضوی در کانون های مساجد لرستان

ابدالی پور گفت: جشن های رضوی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار می شود.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با بیان اینکه دهه کرامت فرصت تقویت فرهنگ رضوی است، اظهار داشت: در طول دهه کرامت با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی در راستای تقویت و نهادینه سازی فرهنگ رضوی تلاش شده است.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اذعان داشت: تلاش شده است در دهه کرامت با برنامه ریزی محوری در راستای ترویج و گسترش فرهنگ دینی و مذهبی از ظرفیت های فضای مجازی نهایت استفاده را  برده و نشاط معنوی به جامعه تزریق شود.

 

وی با اشاره به برگزاری جشن های ویژه میلاد امام رضا(ع) در کانون های فرهنگی هنری مساجد، افزود: جشن های بزرگداشت دهه کرامت برای حفظ سلامت افراد شرکت کننده و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شده است.

 

ابدالی پور با اشاره به فعالیت 408 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان، افزود: ویژه دهه کرامت 800 برنامه محوری مسجد محور در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان برگزار شده است.

 

وی ادامه داد: همچنین در 10 شهرستان استان لرستان با مدیریت کانون های فرهنگی هنری معین برنامه های شاخص شهرستانی برگزار شده است.

 

ابدالی پور ادامه داد: در دو کانون فرهنگی هنری معصومیه و کانون امام المسلمین(ع) جشن شاخص ویژه روز دختر در استان لرستان برگزار شده است.

 

وی با اشاره به  برگزاری مسابقه کتابخوانی در کانون های فرهنگی هنری مسجد، افزود: مسابقه کتابخوانی با محوریت کانون سید الشهداء و آیت الله مدنی برگزار شده است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به برگزاری مسابقه عکاسی در استان لرستان، افزود: این مسابقه با محوریت دهه کرامت و به همت کانون فرهنگی هنری سبحان برگزار شده است.

 

ابدالی پور افزود: جشن ویژه میلاد با سعادت امام رضا(ع) به همت کانون های فرهنگی هنری معین در همه شهرستان های استان لرستان برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد:  تبلیغات محیطی و شهری، نورافشانی در ایام دهه کرامت به ویژه شب میلاد امام رضا(ع)، محتوا سازی و انتشار مطالب مرتبط در فضای مجازی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی هنری با موضوع دهه کرامت،  برگزاری کارگاه های مشاوره ای مختلف فرهنگی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد از دیگر برنامه های ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در دهه کرامت بوده است.

کد خبر 945424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha