نامه موسوی خوئینی ها به رهبر از روی عوام فریبی است

امام جمعه موقت زابل گفت: نامه موسوی خوئینی ها به رهبر از روی عوام فریبی است و مردم ما اهل کوفه نیستند که علی زمان خود را تنها بگذارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت‌الاسلام حیدر علی راشکی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان زابل بیان داشت: کار باید با روحیه جهادی و پشتکار و عالمانه باشد.

 

امام جمعه موقت زابل ادامه داد: اگر کسی تخصصی، تعهد، تدین، شایستگی و جایگاه ندارد نباید مسولیت قبول کند و کار را به افراد مومن و انقلابی بسپارد.

 

راشکی تصریح کرد: افراد بی تعهد و  بدون تخصص کار را قبول می کنند برای فرار از مسئولیت، نوک پیکان تقصیر را به سمت رهبر می برند که نمونه آن همین موسوی خوئینی ها است.


وی افزود: مردم ما اگاه هستند و اعمال و فعالیت های شما لیبرال هایی که نگاه تان فقط به غرب هست را می بینند نمی توانید با این گونه نامه عوام فریبی کنید.

 

امام جمعه موقت زابل با بیان اینکه ۱۴ تیر روز شهرداری و دهیاری نامگذاری شده است، تاکید کرد: شهرداری نقش مهمی در تبیین و تنظیم فرهنگ شهر نشینی، اداره شهر و اجرای پروژه‌های عمرانی و شهرسازی برای پیشرفت و آبادانی شهر دارد.

 

راشکی، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های شهرداری این میزان را کافی ندانست و گفت: زابل از حیث عمرانی، فضای شهری، فضای سبز، ورودی های شهر، آلمانی های شهری و آسفالت کوچه و خیابان ها در شأن مردم نیست.

 

وی با بیان اینکه ایجاد فضای شهر مناسب از مهاجرت جلوگیری می کند، افزود: شهرداری از ظرفیت اساتید دانشگاه ها، نیروهای جهادی، بسیج، سپاه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی استفاده کند.

کد خبر 945514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha