نشست مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با نماینده مردم اردکان در مجلس

​مدیرکل و مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد با نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «محمد رضا دشتی اردکانی» شب گذشته در نشست با ​مدیرکل و مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد گفت: جایگاه مهم فنی و حرفه ای باید برای همگان به خوبی معرفی شود. 

وی با تاکید بر اینکه مدرک گرایی، آفت است و باید با هنرآموزی، این آفت را کنار گذاشت اظهار داشت: نیروی ماهر و متخصص تربیت شود تا نیروی انسانی در حوزه های گوناگون جامعه تامین شود.

نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای هدایت دانش آموزان و دانشجویان به سوی فنی و حرفه ای نیازمند فرهنگ سازی هستیم.

وی با اشاره به اینکه می توان از ظرفیت های فنی و حرفه ای اردکان برای برندسازی استفاده کرد ابراز کرد: باید با کار کارشناسی، نیروی متخصص در زمینه های لازم در شهرستان و استان به لحاظ فنی و حرفه ای در هر برهه ای از زمان را تامین کرد.

دشتی اردکانی در پایان یادآور شد: با استفاده از فنی و حرفه ای و مهارت آموزی، می توان مساله اشتغال جوانان را مرتفع ساخت.

​امیرسعید مصباح، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد نیز در این برنامه ضمن ارائه گزارش علمکردی به تشریح دغدغه ها و مسائل این نهاد پرداخت.

کد خبر 945539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha