مقاومت مسلحانه تنها راه مقابله با اشغالگران صهیونیست است

یک رهبر ارشد حماس از گروه های فلسطینی در کرانه باختری خواسته است که دست به دست هم دهند و یک مبارزه مسلحانه را علیه اشغالگران صهیونیست آغاز کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، یک رهبر ارشد حماس از گروه های فلسطینی در کرانه باختری خواسته است که دست به دست هم دهند و یک مبارزه مسلحانه را علیه اشغالگران صهیونیست آغاز کنند.

 

«محمود الزهار» ، یکی از بنیانگذاران نهضت مقاومت اسلامی حماس و عضو رهبری این گروه در نوار غزه می گوید: همه گروه های فلسطینی باید از مدل موفقی که در آزادسازی نوار غزه ، یعنی مبارزه مسلحانه اجرا شده ، پیروی کنند.

 

وی در گفتگو با شبکه المیادین گفت: سازمان آزادیبخش فلسطین (PLO) باید اجرای توافق نامه اسلو با رژیم اسرائیل را متوقف کند و علیه اشغالگران سلاح به دست بگیرد.

 

این مقام ارشد حماس گفت: شرایط جدید به همگان ثابت کرده است که صهیونیستها هر روز قسمت های بیشتری ازسرزمین فلسطین را اشغال می کنند و تنها راه حل باقیمانده مقاومت مسلحانه است.

 

در ماه های اخیر رژیم صهیونیستی در طرح اعلام شده دونالد ترامپ موسوم به معامله قرن درصدد الحاق بخش های زیادی از کرانه باختری به شهرک های یهودی نشین است.

 

بسیاری از گروه های فلسطینی این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. تشکیلات خودگردان فلسطینی به رهبری محمود عباس اعلام کرده در صورت اجرای طرح الحاق همه قراردادهای امنیتی خود را با این رژیم لغو خواهد کرد.

کد خبر 945565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha