آغاز مسابقه کتابخوانی زندگی «امام رضا(ع)» به همت حرم مطهر علوی

آستان مطهر علوی به مناسبت میلاد امام رضا(علیه السلام) یک مسابقه اینترنتی کتابخوانی درباره زندگی این امام همام به راه انداخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، شعبه تبلیغات دینی وابسته به بخش امور دینی در آستان مطهر علوی همزمان با میلاد حضرت امام رضا(علیه السلام) یک مسابقه اینترنتی کتابخوانی درباره زندگی و شخصیت امام رضا(علیه السلام) به راه انداخت.

 

این مسابقه کتابخوانی از کتاب «شذرات من حیاة الامام الرضا(علیه السلام)»( بخش هایی از زندگی امام رضا) است و علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند این کتاب را از لینک  https://www.imamali.net/files/20/06/11/qd2xzr.pdf تهیه کنند.

 

شعبه تبلیغات دینی آستان مطهر علوی اعلام کرد: آخرین مهلت پاسخ به پرسش ها تا روز 20 ذی العقده است. شرکت کنندگان در این مسابقه اجازه ندارند که پاسخ ها را با یکدیگر رد و بدل کنند.

 

این شعبه درباره جوایز مسابقه کتابخوانی اعلام کرد: جوایز برگزیدگان این مسابقه سه انگشتر نقره مزین به سنگ مرمر آستان مطهر علوی به همراه مجموعه ای از کتاب های دینی است.

 

علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند با شماره 009647700554186 با شعبه تبلیغات دینی ارتباط برقرار کنند. همچنین می توانند از طریق صفحه این شعبه در فیس بوک https://goo.gl/XFCzEW و یا صفحه تلگرام https://goo.gl/W5qvP1 پرسش های خود درباره این مسابقه را بپرسند.

 

گفتنی است، علی بن موسی الرضا (علیه السلام) در 11 ذی القعده 148 هجری در مدینه منوره چشم به جهان گشود. او امام هشتم شیعیان دوازده امامی پس از پدرش امام موسی کاظم(علیه السلام) است. امام رضا(علیه السلام) به دستور مأمون عباسی در آخر صفر سال 203 هجری به شهادت رسید. این امام همام پس از شهادت در یکی از روستاهای توس به نام «سناباد» به خاک سپرده شد که امروز مشهد نام دارد.

کد خبر 945585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha