مسابقه‌ خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) به صورت مجازی برگزار شد

مسابقه‌ خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) به همت اداره قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه های علمیه، معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان و همکاری نهادهای حوزوی، با مشارکت بیش از ۱۵ هزار طلبه و خانواده ایشان، ۱۲ تیرماه به صورت همزمان و مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مسابقه‌ خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) به همت اداره قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه های علمیه، معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان و همکاری نهادهای حوزوی، بعد از وقفه‌ی چندماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا، ۱۲ تیرماه به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار شد.

 

این مسابقه با مشارکت بیش از ۱۵ هزار نفر از طلاب حوزه های علمیه خواهران، برادران، جامعه الزهرا(س)، مرکز خدمات، جامعه المصطفی، حوزه های علمیه خراسان و اصفهان، به همراه خانواده هایشان برگزار شد.

 

۲۷۰ نفر از میان شرکت کنندگان نیز، به عنوان برندگان مسابقه معرفی می‌شوند و از آنان طی مراسمی تقدیر به عمل آمده و جوایز نفیسی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

 

گفتنی است، این مسابقه شامل حفظ خطبه حضرت زهرا سلام الله علیها همراه با مفاهیم کلمات نورانی آن حضرت و ترجمه‌ی آیت الله مکارم شیرازی، برگزار شد

کد خبر 945774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha