انجام تعمیرات خطوط لوله گاز شهرستان جهرم در کمترین زمان ممکن

مشایخی گفت: تعمیرات خطوط لوله گاز شهرستان جهرم در کمترین زمان ممکن به انجام می رسد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد کاظم مشایخی»، امروز (شنبه ۱۴ تیر)‌ در جمع خبرنگاران گفت: سعی مدیریت و تمامی مجموعه مرکز بهره برداری خطوط لوله گاز بر این است که طی یک کار جهادی ماموریت ۴٨ ساعته تعمیرات خطوط انتقال گاز را از ساعت ٢٢ یکشنبه شروع و تا ساعت هشت صبح دوشنبه به اتمام رساند.

 

مدیر مرکز بهره‌برداری خطوط لوله گاز شهرستان جهرم افزود: مردم هیچ گونه نگرانی نداشته باشند، چنانچه اگر مشکل فنی خاصی رخ ندهد تا ساعت ٨ صبح دوشنبه خطوط تعمیراتی گاز وصل می شود.

 

«شاهرخ حقایق» نیز گفت: با توجه به قطع گاز خط ۱۶ فسا، جهرم، داراب، نیریز، از روز يک شنبه، به مدت ۴٨ ساعت، اتحادیه نانوایان جهرم با همکاری صنعت و معدن و اتاق اصناف، تدابیری را اتخاذ کرده است که تعدادی از نانوایان به صورت کشیک در نقاط مختلف شهر، بتوانند برای روزهای قطع گاز با سوخت جایگزین پخت کنند.

 

رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان جهرم با اشاره به اینکه بنابراین مشکلی در تأمین نان مورد نیاز مردم در این روزها وجود ندارد، افزود: با این حال همشهریان می‌توانند برای تأمین نان مورد نیاز خود طی امروز و فردا اقدام کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: به تمامی واحدهای نانوایی دستورالعمل‌های بهداشتی لازم از سوی معاونت محترم بهداشت برای حفظ بهداشت کارکنان و مراجعه کنندگان ابلاغ شده است.

 

حقایق در پایان عنوان کرد: همشهریان تا حد مکان برای پرداخت هزینه نان از جابه جایی پول نقد خودداری و از دستگاه کارتخوان استفاده کنند.

 

 

کد خبر 945779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha