دوره‌های قرآنی ویژه نیروهای مسلح برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام فدیعمی گفت: تفاهمنامه‌ای با نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌منظور برگزاری دوره‌های مختلف قرآن برای نیروهای کادر و وظیفه منعقد شده که بر اساس این تفاهمنامه این دوره‌ها در تابستان امسال اجرا می‌شود.

«حجت‌الاسلام علی فدیعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: طرح ملی 1454 قرآن کریم در بخش‌های حفظ، روخوانی و روانخوانی اجرا می‌شود که در همین راستا به‌منظور گسترش بیشتر این مهم رایزنی‌هایی با صداوسیمای مرکز خوزستان انجام شده است.

 

رئیس دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان با بیان اینکه این طرح در سال جاری با همکاری مشترک سه ارگان ارشاد، تبلیغات و اوقاف همراه خواهد بود افزود: بر اساس جلسه‌ای که با مدیرکل صداوسیمای مرکز خوستان برگزار شد برنامه‌ریزی‌های بسیار مطلوبی برای اجرای این طرح در خوزستان صورت گرفته که در این زمینه تفاهمنامه‌ای منعقد شد.

 

وی با اشاره به نزدیک شدن زمان آزمون حفاظ قرآن کریم در استان خوزستان اضافه کرد: در سال جاری این آزمون در دو شهرستان اهواز و شوش برگزار می‌شود که شوش به‌عنوان حوزه امتحان دوم این آزمون تعیین شده است.

 

حجت‌الاسلام فدیعمی از انعقاد تفاهمنامه‌ای با نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌منظور برگزاری دوره‌های مختلف قرآن برای نیروهای کادر و وظیفه خبر داد و تصریح کرد: بر اساس این تفاهمنامه این دوره‌ها در تابستان امسال اجرا می‌شود.

 

وی عنوان کرد: در راستای کمک‌های مومنانه به‌منظور کمک به آسیب‌دیدگان اقتصادی ناشی از کرونا مبلغ 2 میلیون تومان به بیش از 50 موسسه قرآن به منظور کمک به ساکنان اطراف موسسه داده شد.

 

رئیس دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه دارالقرآن کریم دستورالعملی نسبت به فعالیت دوره های مجازی تاکنون اعلام نکرده است یاد آور شد: اکنون فعالیت‌های قرآن بدین شکل است که هر مجموعه و موسسه از نهایت ظرفیت خود استفاده می‌کند؛ ماموریت اصلی ما تولید نیروهای قرآنی برای دوره‌های همگانی است.

 

کد خبر 945945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha