ثبت نام دوره های تخصصی مجازی کانون پروش فکری خراسان جنوبی تمدید شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از تمدید مهلت ثبت نام دوره های تخصصی مجازی کانون تا ۱۹ تیرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، « طاهره حمیدی» ظهر امروز (۱۵ تیر) در گفتگو با رسانه های گروهی با اشاره به ثبت نام دوره های مجازی اوقات فراغت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کرونا،  ثبت نام از کودکان نوجوانان در مراکز کانون در سطح استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال انجام است.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از تمدید ثبت نام دوره های مجازی تخصصی کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان تا ۱۹ تیرماه خبر داد و گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به مراکز کانون در سطح استان یا از طریق آدرس اینترنتی www.khorasanj.kpf.ir نسبت به ثبت نام در این دوره های تابستانی اقدام کنند.

 

وی تصریح کرد: کودکان ونوجوانان استان می توانند در بخش فعالیت های عمومی‌ با پرداخت حق عضویت سالانه به صورت رایگان شرکت کنند و همچنین با پرداخت شهریه از فعالیت های تخصصی در طول تابستان استفاده کنند.

 

حمیدی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۲ مرکز فرهنگی و هنری ثابت کانون در سطح استان پذیرای ثبت نام از علاقمندان در دوره‌های عمومی و تخصصی کانون هستند، ادامه داد: کارگاه‌های تخصصی مجازی شامل کارگاه‌های تخصصی مجازی شامل آموزش بازیگری، کارگردانی، بازیگری تکمیلی، نمایشنامه نویسی، خوشنویسی، کارگاه حال خوش زندگی، انجام پژوهش با روش تجربه و آزمایش، کارگاه سفال خلاقانه، عکاسی، نقاشی خلاق با انواع تکنیک ها، نجوم مقدماتی و همچنین آموزش گام به گام اوریگامی برای رده‌های سنی مختلف است.

 

 

کد خبر 946230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha