قیمت نان در آستارا بعد از۳ سال افزایش یافت

آهنی گفت: مصوبه استانی افزایش قیمت نان از امروز در شهرستان آستارا اجرایی شد.

«محسن آهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا،اظهارکرد: براساس مصوبه اخیر ستاد تنظیم بازار استان و پس از برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان آستارا قیمت انواع نان افزایش یافت و این افزایش قیمت از امروز ۱۶ تیرماه در شهرستان اجرایی شد.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا تصریح کرد: در حال حاضر در آستارا، قیمت نان بربری یارانه ای با وزن چانه ۵۲۰ گرم ۹۰۰ تومان، نان نیمه یارانه ای با وزن چانه ۵۲۰ گرم به قیمت ۱۲۵۰ تومان، نان سنگک سنتی با وزن چانه ۵۷۰ گرم به قیمت ۱۲۵۰ تومان، نان لواش نیمه یارانه ای با وزن چانه ۱۲۰ گرم به قیمت ۲۵۰ تومان تعیین شد.

 

وی افزود: همچنین به موجب درخواست واحد صنفی نانوایان و موافقت ستاد تنظیم بازار قیمت نان بربری بزرگ و سنگک بزرگ با وزن چانه ۶۳۰ و وزن خشک ۵۰۰ گرم به قیمت ۱۵۰۰ تومان تعیین شد.

 

آهنی گفت: آزادپزها برای پخت این نوع نان بایستی موافقت و مجوز اتحادیه نانوایان و اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا را کسب کنند.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا خاطرنشان کرد: افزایش قیمت نان در روزهای اخیر از طریق اتحادیه نانوایان شهرستان به نانوایی ها ابلاغ شد و از امروز این مصوبه اجرا شده است.

کد خبر 946720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha