ارایه محتوای کنترل خشم در شبکه شاد

شکوهی گفت: تلاشمان این است آموزش هایی را درباره کنترل خشم و تاب آوری ارایه دهیم. امسال نیز دوره هایی برگزار کرده ایم و بخشی هم به صورت غیرحضوری و آنلاین از شبکه شاد ارایه داده می شود.

«مسعود شکوهی» درباره برنامه های آموزش وپرورش برای کنترل خشم در دانش آموزان به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: برای کنترل خشم دوره هایی را پیش بینی کرده ایم و محتواهای تخصصی تولید شده است که در قالب آموزش مهارت های زندگی و فضیلتی به دانش آموزان ارایه می شود.

 

مدیرکل مشاوره، امور تربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: درباره افزایش یا کاهش خشونت باید دقیق تر و با حساسیت بیشتری نظر داد. آنچه که به نظر می رسد این رفتارها متاثر از عوامل زمینه ای مختلفی که هست، طبیعی است که وجود داشته باشد.

 

شکوهی افزود: گاهی افراد برای اینکه خود را به عنوان یک فرد موفق و برجسته معرفی کنند، دست به کارهایی در فضای مجازی می زنند که هم به خود و هم به دیگران آسیب هایی وارد می کند.

 

وی ادامه داد: تلاشمان این است آموزش هایی را درباره کنترل خشم و تاب آوری ارایه دهیم. امسال نیز دوره هایی برگزار کرده ایم و بخشی هم به صورت غیرحضوری و آنلاین از شبکه شاد ارایه داده می شود.

 

شکوهی با بیان اینکه برای کاهش آسیب های اجتماعی امسال برای اولین بار نزدیک به هشت هزار مشاور و مربی استخدام خواهیم کرد گفت: برای اجرای نظام جامع راهنمایی و مشاوره نیاز به 40 هزار مشاور داریم اما اکنون تنها 13 هزار مشاور در مدارس داریم.

 

کد خبر 946776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha