۵۰ نفر از برترین‌های بسیج و سپاه صومعه‌سرا تجلیل شدند

آرمان گفت: ۵۰ نفر از برترین‌های بسیج و سپاه صومعه‌سرا که در جشنواره مالک اشتر سال ۹۸ مقام استانی کسب کردند، تجلیل شدند.

«جهانبخش آرمان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر و رده‌های برتر در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان صومعه‌سرا با حضور جمعی از مسئولان و بسیجیان در سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه ۵۰ نفر از برترین‌های بسیج و سپاه صومعه‌سرا که در جشنواره مالک اشتر سال ۹۸ مقام استانی کسب کردند، تجلیل شدند افزود: این جشنواره ناظر برفعالیت‌های یکساله از مجموعه اقدامات است و عده‌ای از بسیجیان که بیشترین فعالیت، ابتکار، خلاقیت، نوآوری و اقدامات ارزنده‌ای داشته‌اند به نیابت و نمایندگی از سایر رده‌ها، مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

 

وی با بیان اینکه بسیجیان باید همواره در مسیر ولایت گام بردارند و تلاش کنند تا محور همه اقداماتشان در این مسیر تبعیت از رهبری باشد گفت: نیرو‌های بسیج با تعالی اخلاقی و معنوی و کسب آمادگی‌های لازم برای مقابله با هجمه‌های دشمن می‌توانند در این مسیر موفق عمل کنند.

 

آرمان تصریح کرد: جشنواره «مالک اشتر» یک فرصت بی‌بدلیل و در واقع بهانه‌ای برای قدردانی از سیره عملی مالک اشتر به عنوان یار باوفای امام علی(ع) بوده و فرصتی است که به مرور سیره عملی ایشان بپردازیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: امروز اگر با پیروی از سیره عملی مالک اشتر وارد عرصه‌های مختلف می‌شویم، پس باید سلاح ما، قلم ما و منطق ما در خدمت احکام دین باشد.

 

کد خبر 946860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha