برگزاری دومین دوره آموزشی تخصصی چشمه جاری

معصوم بیگی از برگزاری دومین دوره آموزشی تخصصی چشمه جاری با هدف تربیت استاد و پژوهشگر تربیتی خبر داد.

«میثم معصوم بیگی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به برگزاری دومین دوره آموزشی تخصصی چشمه جاری گفت: این دوره تخصصی به همت موسسه فرهنگی تربیتی مصباح الهدی برگزار می شود.

 

معاون آموزش موسسه فرهنگی تربیتی مصباح الهدی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره گفت: این دوره بکساله با هدف پرورش مدرس و پژوهشگر تربیتی و پرورش افسران تربیتی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: در این دوره 30 فر از واجدین شرایط شرکت می کنند که در هفته 20 ساعت آموزش می بینند و درنهایت این افراد از 200 ساعت آموزش توسط اساتید برجسته حوزوی و دانشگاهی بهره خواهند برد.

 

معاون آموزش موسسه فرهنگی تربیتی مصباح الهدی با اشاره به برخی مباحث این دوره تصریح کرد:انقلاب اسلامی و تربیت،کلیات تربیت اسلامی،روش های تدریس و پژوهش،قالب های اثرگذار تربیتی از جمله محورهای این دوره است.

 

معصوم بیگی با اشاره به شرایط شرکت کنندگان گفت: این دوره ویژه طلاب حوزه علمیه قم بوده که دارای سابقه و تجربه فعالیت های فرهنگی و تربیتی هستند.همچنین  اتمام مقدمات برای مدرک لیسانس و اتمام سطح برای مدرک دیپلم و سیکل، با حداقل سن 25 سال و حداکثر 32 سال می باشد.

 

وی افزود: برای افرادی که در این دوره حاضر می‌ شوند مزایایی در گرفته شده که بکارگیری در دوره های آموزشی، بکار گیری در پروژه های پژوهشی، معرفی برگزیدگان به سازمانها و نهادهای آموزشی و تربیتی و اعطای گواهی معتبر از مراکز حوزوی و دانشگاهی از جمله آن هاست.

کد خبر 946873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha