احداث ساختمان دادسرای رفسنجان چندین سال متوقف است

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: رفسنجان با توجه به جمعیتی که دارد نیازمند ساختمان مستقل دادسرا است؛ حتی شورای حل اختلاف هم ساختمان مستقلی ندارد و بخشی از ساختمان فعلی از نظر امنیتی مشکل دارد و فرسوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان حجت الاسلام مهدی پورمحمدی سه شنبه (17 تیر) در دیدار با رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: شهرستان رفسنجان 317 هزار نفر جمعیت دارد که 180 هزار نفر در شهر رفسنجان زندگی می کنند 

 

 

رئیس دادگستری رفسنجان با بیان اینکه این آمار جدای از جمعیت 70 هزار نفری اتباع بیگانه در این شهرستان است؛ تصریح کرد: این جمعیت اتباع بیگانه در بحث های بهداشت، مباحث فرهنگی، آب، برق و ... سرانه جمعیتی دیده نمی شود.

 

 

وی افزود: از مهر ماه سال 91  احداث ساختمان دادسرا در دستور کار قرار گرفت و نامه نگاری ها انجام شد اما احداث این ساختمان به دلیل کمبود بودجه عمرانی و مشکلات اقتصادی کماکان متوقف شده است.

 

 

پورمحمدی خاطرنشان کرد: رفسنجان با توجه به جمعیتی که دارد نیازمند ساختمان مستقل دادسرا است؛ حتی شورای حل اختلاف هم ساختمان مستقلی ندارد و بخشی از ساختمان فعلی از نظر امنیتی مشکل دارد و فرسوده است.

کد خبر 946936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha