کلاس های مجازی ویژه کانون های مساجد استان مرکزی در حال برگزاری است

حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: یکی از برنامه های ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام کرونا برگزاری کلاس های مجازی ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی است.

حجت الاسلام «مصطفی ذوالفقاری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: در کنار طرح اوقات فراغت تابستان 99 به دلیل شیوع بیماری کرونا یکی از برنامه های ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزاری کلاس های مجازی ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از طریق پیام رسان های ایتا، سروش و تلگرام است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: این کلاس ها به صورت کلیپ های آموزشی از سخنرانی استادان مطرح کشوری در فضای مجازی پخش و از متن سخنان سوالی مطرح می شود که علاقمندان در صورت پاسخ صحیح آن در قرعه کشی روزانه شرکت و از جوایز آن بهره مند می شوند.

 

وی ادامه داد: کلاس های آموزشی مجازی که در روزهای زوج هر هفته برگزار می شود با عناوین شنبه های با اخلاق، دوشنبه های قرآنی و چهارشنبه های احکام نامگذاری شده است.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: شنبه های با اخلاق با عنوان # اخلاق-در-خانواده با تهیه کلیپ اخلاقی از سخنرانی استاد مسعود عالی هر شنبه در کانال بارگذاری می شود و هر شنبه به سه نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می شود.

 


این مقام مسئول تصریح کرد: دوشنبه های قرآنی با عنوان # قرآن در کانال بارگذاری می شود که نکات کلیدی و طلایی تفسیراز زبان استاد ناصر رفیعی در قالب کلیپ های کوتاه پخش می شود.

 

وی ادامه داد: روزهای چهارشنبه با موضوع احکام در قالب کلیپ های کوتاه از استاد فلاح زاده و از استفتائات مقام معظم رهبری پخش در کلیپی بخش که با # احکام بارگذاری می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: این طرح در اوقات فراغت تابستان 99 به مدت 8 الی 9 هفته ادامه دارد.

کد خبر 946945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha