لزوم جریان سازی برای بهبود وضعیت عفاف و حجاب

حجت‌الاسلام محمدی لائینی بابیان اینکه دشمن بخشی از تلاش‌های خود را معطوف آسیب به جامعه رنان کرده است، گفت: متأسفانه برخی مسائل بی‌ارزش تیتر یک اخبار می‌شود اما مباحث مهمی همانند عفاف و حجاب، نماز و استکبارستیزی مورد کم‌لطفی قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین«محمد باقر محمدی لائینی» امروز(18تیر) در دیدار با دیدار بسیج جامعه زنان سپاه کربلا ضمن تشکر از تلاش‌ها، دغدغه و پیگیری‌های  بسیج جامعه زنان در مازندران، اظهار کرد: وظیفه ما ترویج احکام دین خدا است و باید  زمینه اجرای آن را ایجاد کنیم، در این مسیر بین زنان و مردان تفاوتی وجود ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران بابیان اینکه دشمن بخشی از تلاش‌های خود را معطوف آسیب به جامعه زنان کرده است، تصریح کرد: زنان جامعه اسلامی لازم است تا باقدرت، امید، ایمان و اعتمادبه‌نفس مقابل دشمن ایستادگی کنند.

 

وی بیان کرد: نقش فرهنگی بسیج جامعه زنان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و مطالبه گری بسیار مهم است، این جامعه با در اختیار داشتن ۵۰۰ هزار عضو، هر چیزی را می‌تواند دستخوش تغییر کند که باید از این ظرفیت در همه‌جا استفاده شود.

 

حجت‌الاسلام محمدی لائینی با تأکید بر اینکه برای پیشرفت و تعالی جامعه اسلامی در بخش‌های مختلف هر فرد باید ابتدا از خانواده خود شروع کند،افزود: ما باید در ابتدا کارمان را از خانواده شروع کنیم، یک شخص از سمت خانواده هدایت می‌شود. خانواده رکن ضروری و بسیار مهم جامعه است.

 

وی با اشاره به اینکه چگونگی برخورد با افرادی که گوش شنوا ندارند مهم است، بیان کرد: باید راهکاری پیدا کنیم تا جذب بیشتری داشته باشیم، متأسفانه برای برخی  مسائل بی‌ارزش سروصدا برپا می‌شود و تیتر یک اخبار می‌شود اما مباحث مهمی همانند عفاف و حجاب، نماز و استکبارستیزی مورد کم‌لطفی قرار می‌گیرند.

 

حجت‌الاسلام محمدی لائینی ضمن قدردانی از مردم ولایتمدار مازندران برای تشییع باشکوه شهدای مدافع حرم«سعید کمالی» و «علی جمشیدی»، تأکید کرد: خانواده شهدا باید پرچم‌دار مطالبه گری باشند.

 

 

کد خبر 947474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha