۲۵ تیرماه آزمون ورودی حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام موسوی گفت: آزمون ورودی حوزه در فروردین امسال به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد، اما اکنون با پایان مهلت ثبت‌نام، این آزمون در تاریخ ۲۵ تیرماه به صورت مجازی در سامانه پیشخوان برگزار می‌‌شود.

«حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی‌نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: در صورتی که وضعیت شیوع کرونا به همین منوال ادامه پیدا کند برای برگزاری دروس حوزه علمیه از سامانه پیشخوان حوزه علمیه به منظور برگزاری کلاس‌های مجازی استفاده خواهیم کرد.

 

مدیر آموزش حوزه‌های علمیه خوزستان ادامه داد: خوشبختانه زمینه برگزاری کلاس‌های آنلاین در این سامانه فراهم شده که در این سامانه استاد می‌تواند فایل صوتی را بارگذاری و طلاب علاوه بر دریافت این فایل، تقریرهای خود را یادداشت کنند.

 

وی با بیان اینکه با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم در سال تحصیلی جدید کلاس‌های مجازی بهتر برگزار می‌شوند اضافه کرد: اکنون به صراحت نمی‌توان درباره نحوه اجرای سال تحصیلی جدید اعلام نظر کرد و منتظر شرایط شیوع کرونا هستیم اما قطعا کلاس‌ها تعطیل نخواهند شد.

 

حجت‌الاسلام موسوی درباره دوره‌های تابستانه عنوان کرد: در خصوص برگزاری دوره‌های تابستانه به مدارس علمیه خوزستان اعلام شده که برای بالابردن سطح کیفی و همچنین ارتقای آموزش با شرایطی خاصی که ابلاغ شده می‌توانند این دوره‌ها را در سامانه پیشخوان حوزه علمیه برگزار کنند.

 

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام ورودی‌های جدید از بهمن ماه سال گذشته شروع شده تصریح کرد: بنا بود آزمون ورودی حوزه در فروردین امسال برگزار شود که متاسفانه شیوع کرونا مانع برگزاری این آزمون شد، اما اکنون با پایان مهلت ثبت‌نام این آزمون در تاریخ ۲۵ تیر به‌صورت مجازی در سامانه پیشخوان برگزار می‌شود.

 

مدیر آموزش حوزه‌های علمیه خوزستان یاد آور شد: آن دسته از داوطلبانی که در روز امتحان به دلایل مختلف امکان دسترسی به اینترنت را ندارد از طریق کمیسیون آموزش با روش مصاحبه و تحقیق وارد حوزه‌های علمیه خوزستان خواهند شد.

 

کد خبر 947519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha