کاهش یک دهه ای سن مبتلایان به ویروس کرونا/ زنجان در وضعیت قرمز است

مرادی‌نافچی با اشاره به اینکه کاهش یک دهه ای سن مبتلایان به ویروس کرونا از موضوعات مورد توجه امروز است، گفت: رسانه ها باید در این خصوص اطلاع رسانی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان عصر دیروز چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان در محل استانداری زنجان، اظهار کرد: خبرنگاران با پرداختن به موضوعات روز جامعه موجب آگاهی مردم می شوند.

 

خدابخش مرادی از خبرنگاران به عنوان اقشار تاثیرگذار جامعه یاد کرد و گفت: این قشر هم مشکلاتی دارند که نباید پرداختن به این مشکلات تنها به روز خبرنگار خلاصه شود.

 

وی با اشاره به اینکه باید این مشکلات در طول سال بررسی و حل شوند، ادامه داد: اگر می‌خواهیم برای جامعه خبری استان کاری انجام دهیم، این اقدامات باید قبل از فرا رسیدن روز خبرنگار باشد.

 

این مقام مسئول در ادامه به موضوع ویروس کرونا و مشکلات ناشی از آن اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی همه با موضوع شیوع ویروس کرونا درگیر هستند.

 

مرادی با بیان اینکه در ایران مردم با این موضوع همزیستی می‌کنند، ادامه داد: در روزهای اخیر به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی این بیماری در حال اوج گیری بود.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان لازمه مقابله با شیوع این ویروس را استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی عنوان کرد و گفت: شهرستان‌های زنجان، ماهنشان، خرم‌دره و ابهر در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

وی با بیان اینکه کاهش یک دهه ای سن مبتلایان به ویروس کرونا از موضوعات مورد توجه امروز است، گفت: اطلاع رسانی دقیق از وضعیت ویروس کرونا و چگونگی مقابله با شیوع ویروس کرونا رسالت مهمی است که رسانه ها هم باید با مسئولان در این زمینه همراهی کنند.

 

کد خبر 947566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha