کلنگ احداث مجتمع چندمنظوره روستای کبودگنبد به زمین زده می‌شود

به همت بخشداری مرکزی شهرستان پاکدشت، کلنگ احداث مجتمع چندمنظوره روستای کبودگنبد به زمین زده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، در سلسله بازدید‌های مستمر مهندس رضا خانی بخشدار مرکزی از روستاهای تابعه، این بار مسائل و مشکلات روستای کبودگنبد با حضور دهیار و اعضای شورای اسلامی و مسئول امور روستایی بخشداری بررسی و تمهیدات لازم اتخاذ شد.

 

مهندس خانی در این جلسه با اشاره به نهضت گسترده خدمات رسانی در روستاهای بخش مرکزی گفت: خوشبختانه در ۲ سال گذشته با اجرای طرح توسعه روستایی اقدامات مثبتی در حوزه‌های عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شکل گرفته است.

 

بخشدار مرکزی با تأکید بر جلب رضایت مردمی تصریح کرد: در سایه همدلی مردم، دهیار و شورای اسلامی به‌عنوان ارکان توسعه روستا، عمران و آبادانی محقق می‌شود و این سبب ماندگاری جمعیت روستایی و افزایش مهاجرت معکوس به روستاها می‌شود.

 

این مقام مسئول از ابلاغ طرح هادی روستا در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: طرح هادی به توسعه و رونق روستاها منجر خواهد شد و با اجرای آن تلاش می‌شود علاوه بر ساماندهی و اصلاح بافت روستا، میزان و مکان خدمت‌رسانی در روستا گسترش یابد.

 

 گفتنی است در این دیدار درخصوص بازگشایی محور پیشین روستا، ساماندهی آرامستان، ایمن‌سازی راه‌های ورودی، ایجاد درآمد پایدار دهیاری، احداث مجتمع چند منظوره اداری فرهنگی و دیگر پروژه‌های عمرانی بحث و تبادل صورت گرفت.

کد خبر 947648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha