بد پوششی توطئه دشمن است

حجت الاسلام قاسمی امام جمعه بادرود با یادآوری اینکه تمدن غرب بعد از رنسانس انقلاب صنعتی هدف بدحجابی را دنبال می‌کند، گفت: پشت صحنه بد پوششی ها و بدحجابی های جامعه، از تلاش های دشمن بر ضد مردم ایران اسلامی است.

به گزارش گزاری شبستان از اصفهان حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود با گرامیداشت حجت الاسلام کافی که در روز ۲۰ تیرماه سال ۵۷ در یک سانحه مشکوک فوت کردند، گفت: حجت الاسلام کافی دارای شخصیتی با برکات فراوان بودند و  مهدیه تهران از یادگارهای جاودانه این فرد است که حتی در زمان طاغوت محل تجمع عاشقان خدا و امام زمان(عج) بود.

 امام جمعه بادرود  با یادآوری این نکته که مردم  برای حفظ عفاف و حجاب  بهای سنگینی پرداخت کردند، بیان کرد: حفظ عفاف حجاب نگهداری از سرمایه ای ارزشمند است زیرا عفاف و حجاب حاصل بروز و ظهور عملی ۲ فضیلت حیا و غیرت است که از نشانه‌های اصلی ایمان  هستند و بدون آنها، ایمان معنایی ندارد.
وی با تاکید بر اینکه پشت موج بدپوششی و بدحجابی توطئه و تلاش دشمن به خوبی دیده می شود، یادآوری کرد: تمدن غرب بعد از رنسانس و انقلاب صنعتی برای دو هدف عمده ارضا جنسی و نیروی کار ارزان زندگی بانوان را به طور کلی متحول کرد.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه در همه وصیت نامه های شهدا، به حجاب توصیه شده است، اظهار کرد: عباراتی مانند سنگر، تفنگی در دست شهید، لباس رزم در وصف حجاب و عفاف در این وصیتنامه ها می توان یافت که نشان از اهمیت آن دارد و امید است زنان جامعه اسلامی به این توصیه شهدا و علما که حفظ حجاب است، عمل کنند.
امام جمعه بادرود با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به رهبر حماس که در آن از حرکت مقاومت فلسطین و دفع شر اسرائیل  حمایت شده بود، تبیین کرد: این پیام برای مردم فلسطین امید آفرین بود زیرا حمایت مستقیم ایران انقلابی از فلسطین و آزادی آن از بحر تا نهر بود و نشان داد که فلسطین هنوز مسئله اول دنیای اسلام است واین پیام زمینه وحدت مسلمانان و وحشت استکبار جهانی را فراهم می آورد.
وی به گسترش مجدد شیوع کرونا در کشور و بالا رفتن آمار مبتلایان به این بیماری اشاره کرد و افزود: وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا ماسک زدن را الزامی  اعلام کردند و از این رو همه افراد جامعه  باید برای سلامتی خود و خانواده وجامعه ماسک بزنند.
حجت الاسلام قاسمی به اهانت آشکار یک روزنامه سعودی نسبت به آیت الله علی سیستانی اشاره کرد و گفت: مرجعیت شیعه در طول تاریخ همیشه نقش بی بدیل در مقابل تفرقه و دشمنی استکبار جهانی داشته است و آیت الله  سیستانی با نفوذ کلمه و قدرت معنوی خود به عنوان نماد وحدت ملی عراق و ایستادگی در مقابل نقشه‌های دشمنان تبدیل شده‌ است و نمازگزارن شهر بادرود  این اهانت را محکوم می کنند./

کد خبر 947800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha