حضور خانواده شهدا در مراسم های کانون حجت ابن الحسن

آداودی گفت: کانون حجت ابن الحسن شهرستان فلاورجان از حضور و توصیه های همسران و خانواده شهدا در مراسم ها استفاده و از صبر و بردباری آن ها تجلیل می کند.

«رسول آداودی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به حضور همسر و دختران شهید مدافع در مراسم های مذهبی کانون فرهنگی و هنری جت ابن الحسن شهرستان فلاورجان اظهارداشت: حضور چنین افرادی الگویی برای خانواده ها و نسل جوان و نوجوان است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن العسکری(ع) فلاورجان افزود: صحبت و توصیه های آن ها پیرامون زندگی فردی و اجتماعی و موضوعاتی مثل حجاب راهگشای معضلات اجتماعی و موجب تبیین  اهمیت مسائل زندگی است.

 

وی ادامه داد: در جشن تکریم دختران کانون از حضور همسر و دختر شهید مدافع حرم استفاده شد که الگو دهی خوبی بوده است و دعوت از این افراد موجب دلجویی و تقدیر از صبر و بردباری آن ها به دلیل عدم حضور نعمت پدر و شوهر در جمع آن ها خواهد بود.

 

آداودی با بیان اینکه در دهه کرامت در روستای گرسگان برنامه هایی برگزار شد گفت: برگزاری جشن ویژه دختران، عموم مردم، آذین بندی محله، مسابقات فرهنگی و کتابخوانی و هدیه سفر زیارتی از جمله این برنامه ها بوده است.

 

وی برگزاری مسابقه کتابخوانی «سه دقیقه تا قیامت»،معرفی کتابهایی پیرامون امام رضا(ع)و حضرت معصومه(س) و ارسال مطالب کتاب سبک زندگی رضوی با عنوان بر «مدار حیات رضوی» و رمان «به سپیدی یک رویا» در فضای مجازی از دیگر برنامه های دهه کرامت بیان کرد و اظهارداشت:برگزاری مسابقات جدول برای گروه کودک و نوجوان،مسابقه نقاشی و دلنوشته به امام رئوف در فضای مجازی از برنامه های دیگر کانون در این دهه بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن العسکری(ع) اضافه کرد: رعایت اصول بهداشتی در برنامه های حضوری تاکید شده و در همه برنامه های کانون سلامت روستا و مردم مورد توجه است.

 

وی خاطرنشان کرد: از ظرفیت فضا مجازی برای بیشتر برنامه ها استفاده شده تا اینکه در شرایط فعلی از شیوع بیماری کرونا جلوگیری و همچنین فعالیت های فرهنگی به صورت مستمر انجام شود.

کد خبر 947801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha