دور جدید برنامه «گفت‌وگو» به زودی منتشر می‌شود

ترابفرد گفت: دور جدید برنامه «‌گفت‌وگو» که به سبب شیوع بیماری «کرونا» تعطیل شده بود به زودی و در روزهای آینده با تلاش مرکز رسانه ای «سرو»، کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» منتشر می شود.

«هادی ترابفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به آغاز مجدد برنامه مصاحبه محور «گفت‌وگو» در مرکز رسانه ای «سرو»، کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، گفت: این برنامه که اواخر سال گذشته کلید خورد به سبب شیوع بیماری «کرونا» تعطیل شده بود.

 

 مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» جهرم افزود: ترویج فرهنگ مطالبه گری و پاسخگو بودن مسئولان از عملکرد خود از اهداف برگزاری این برنامه بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه «گفت‌وگو» حول محور برنامه گام دوم انقلاب با حضور مسئولان و صاحب نظران شهرستان جهرم و خفر برنامه ریزی شده است، گفت: این برنامه که به دلیل شیوع بیماری کرونا مدتی متوقف شده بود با ماندگاری این ویروس تصمیم بر آن شد تا ضمن‌رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه این‌برنامه از سر گرفته شود.

 

ترابفرد با اشاره به روند فعالیت برنامه «گفت‌وگو» از ابتدای شروع تا کنون، بیان کرد: تاکنون چهار قسمت‌ از این‌برنامه منتشر شده که اختصاص به مصاحبه با مسئولان مختلف داشته است.

 

وی با تاکید بر لزوم تقویت فرهنگ مطالبه گری میان مردم و پاسخگویی مدیران در شهرستان جهرم، خاطرنشان  کرد: مرکز رسانه ای «سرو» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم با همین دغدغه و به دنبال تحقق بیانیه گام‌ دوم‌ انقلاب در این شهرستان تولید این برنامه ‌مصاحبه محور اینترنتی را کلید زده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» جهرم گفت: تقویت فرهنگ مطالبه گری، سهولت دسترسی مردم به مسئولان و همچنین تحقق فرمایشات رهبری در گام دوم انقلاب از دیگر اهداف برنامه «گفت‌وگو» بوده است.

 

ترابفرد در پایان با اشاره به دور جدید برنامه «گفت‌وگو»، گفت: اخیرا 2 مصاحبه دیگر در مورد مسائل پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی و دیگر مسائل شهرستان انجام‌شده، که به زودی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر می شود.

 

کد خبر 947859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha