دعوت نماینده ولی‌فقیه در مازندران از خیرین برای احداث مجتمع فرهنگی تربیتی چهاردانگه ساری

حجت‌الاسلام محمدی لائینی با اشاره به پیشینه فرهنگی بخش چهاردانگه ساری و اهمیت کار فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمن، گفت: خیرین با توجه به گرانی مصالح ساختمانی برای ساخت مجتمع فرهنگی تربیتی صاحب‌الزمان (عج) کمک‌کار مردم این بخش باشند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز (21 تیر) در دیدار با امام‌جمعه کیاسر و تعدادی از مسئولان استانی در خصوص مجتمع فرهنگی تربیتی صاحب‌الزمان (عج) شهدای بخش چهاردانگه ساری، به اوضاع نابسامان اقتصادی و گرانی مصالح ساختمانی اشاره کرد و گفت: هیئت‌امنا با توجه به شرایط موجود، در اسرع وقت کار احداث این پروژه فرهنگی تربیتی را آغاز نمایند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به پیشینه فرهنگی بخش چهاردانگه ساری و اهمیت کار فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمن، تأکید کرد: ما باید ساختمان مجتمع را بر اساس اهدافی که مشخص‌شده بسازیم، امیدواریم تا تابستان سال بعد بهره‌برداری فرهنگی از این مجتمع آغاز شود.

 

وی نشر توحید و پیوند باخدا را از مهم‌ترین آرمان‌های دولت حضرت مهدی (عج) اعلام کرد و  خاطرنشان شد: ما باید از قاطعانه‌ترین راه را برای شناخت خدا استفاده کنیم، باید انواع گروه‌های منحرف که دعوت به غیر خدا می‌کنند شناسایی شوند

 

حجت‌الاسلام محمدی لائینی اذعان کرد: باید از طریق اهل‌بیت (علیهم‌السلام) مردم را باخدا آشنا کنیم، متأسفانه برخی از مسئولان ما که ادعای اسلام دارند به بدترین شکل کار می‌کنند و با ایجاد فساد همه‌چیز را زیر سؤال بردند.

وی بیان کرد: ما اگر خودمان درست باشیم آن‌ها نمی‌توانند کاری بکنند باید راه را از طریق اهل‌بیت (علیهم‌السلام) روشن کرد.

 

حجت‌الاسلام محمدی لائینی بر لزوم به‌کارگیری ظرفیت خیرین برای احداث مجتمع فرهنگی تربیتی صاحب‌الزمان (عج) شهدای بخش چهاردانگه ساری تأکید کرد و گفت: همه مسئولین دست‌اندرکار باشند، چون این مجتمع برای تبیین آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) و سیره امام زمان (عج) است.

 

کد خبر 948019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha