طرح ملّی رواق نمایش در قالب نمایشنامه های دفاع مقدس با محوریت مساجد اجرا می شود

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت کار فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت گفت: طرح ملّی رواق نمایش در قالب نمایشنامه های دفاع مقدس با محوریت مساجد اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشست شورای اداری هفتگی که یکشنبه ۲۲ تیر در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار شد گفت: طرح ملّی رواق نمایش در قالب نمایشنامه های دفاع مقدس با محوریت مساجد اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: این طرح با هدف معرفی برترین نمایشنامه های آئینی با محوریت دفاع مقدس برنامه ریزی شده است و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز متولی اجرایی آن است.

 

حجت الاسلام شکری هدف از اجرای این طرح را تبیین جایگاه مسجد در دوران دفاع مقدس و شکل گیری انقلاب اسلامی خواند و  توضیح داد: در جریان اجرای این طرح ۴۰ نمایشنامه دفاع مقدس با محوریت مسجد انتخاب می شوند.

 

خاستگاه تبیین عفاف و حجاب رکن مقدس خانواده است

 

این استاد دانشگاه در محور دیگر سخنان خود طی این نشست مطرح کرد: ۲۱ تیر سالروز قیام خونین مردم در مسجد گوهرشاد علیه توطئه کشف حجاب است که به عنوان روز عفاف و حجاب نام گذاری شده است.

 

وی توضیح داد: رکن مقدس خانواده خاستگاه اصلی عفاف و حجاب است و این مهم از خانواده و با اهتمام پدر و مادر باید در نهاد و باور کودکان نهادینه شود چرا که پیاده سازی عفاف و حجاب بقاء و سلامت آحاد جامعه را به همراه دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: محور تربیت در جامعه زن است و غفلت در حوزه حجاب در مرحله نخست خانواده را هدف قرار می دهد.

 

آغاز طرح بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با رعایت اصول بهداشتی

 

حجت الاسلام شکری عنوان کرد: زمینه سازی برای بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با رعایت قوانین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بار دیگر انجام می شود.

 

 

کد خبر 948399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha