نمایشگاه بزرگ کتاب در آستارا برپا شد

تشرینی گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا برپا شد.

«شاپور تشرینی» در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه کتاب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه به ویژه در بین جوانان و نوجوانان ضروری است و دستگاه های فرهنگی باید در این امر پیشگام باشند.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا افزود: باید اهمیت کتاب و جایگاه آن به عنوان وسیله‌ انتقال فرهنگ و تمدن در جامعه تبیین شود.

 

وی تصریح کرد: جامعه ای که در آن سطح مطالعه و کتابخوانی از میزان مطلوبی برخوردار باشد، از پیشرفت و توسعه بیشتری بهره مند می‌ شود.

 

تشرینی با بیان اینکه در این نمایشگاه، ۱۶ هزار جلد کتاب با سه هزار عنوان در معرض نمایش و فروش گذاشته شده است، گفت: مجری نمایشگاه كتاب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا انتشارات باران نقره ای است.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا تصریح کرد: عنوان های ادبی، تاریخی، مذهبی، روانشناسی، رمان و کودک و نوجوان از عمده عناوین مربوط به كتاب های عرضه شده در نمایشگاه کتاب است.

 

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه مذکور از امروز به مدت یکماه دایر است،خاطرنشان کرد: شهروندان و علاقمندان می توانند صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از نمایشگاه بزرگ كتاب در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا واقع در بلوار خرمشهر بازدید كنند.

 

تشرینی با بیان اینکه کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه با ۵۰ درصد تخفیف عرضه شده است،اظهارکرد: نمایشگاه مذکور با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برپا شده و از همشهریان خواهشمندیم هنگام حضور در نمایشگاه از ماسک استفاده کرده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا گفت: نمایشگاه کتاب به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا و با مشارکت شهرداری و انتشارات باران نقره ای برپا شده است.

کد خبر 949661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha