تجلیل از مربیان برتر حجاب و عفاف توسط کانون فرهنگی هنری منجی

سلیمانی گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب مربیان برتر در این حوزه توسط کانون فرهنگی هنری منجی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر کاج تجلیل شدند.

«سمانه سلیمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب یکی از مهمترین برنامه های کانون فرهنگی هنری منجی است و در طول سال برنامه‌های زیادی ویژه عفاف و حجاب در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر کاج برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری منجی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر کاج ادامه داد: برگزاری مسابقه نشریه دیواری حجاب، مسابقه پیامکی و برگزاری نمایشگاه با محور پوشش های اسلامی از جمله برنامه های این کانون است که در هفته عفاف و حجاب به صورت مجازی برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: این برنامه ها با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب توسط کانون فرهنگی هنری منجی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر کاج برگزار می شود.

 

سلیمانی گفت: تجلیل از مربیان برتر حجاب و عفاف با هدف روی آوردن نوجوانان دختر به سمت حجاب توسط کانون فرهنگی هنری منجی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر کاج تجلیل شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری منجی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر کاج ادامه داد: برگزاری مراسم بزرگداشت هفته عفاف و حجاب با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی، همراه با سخنرانی و اهدای جوایز به بانوان محجبه، از دیگر برنامه های این کانون در هفته عفاف و حجاب بود.

 

کد خبر 950107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha