برگزیدگان مسابقه بداهه نویسی داستان کوتاه معرفی شدند

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان از معرفی برگزیدگان مسابقه بداهه نویسی داستان کوتاه در این شهرستان خبر داد.

«ابراهیم عباس پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: انجمن ادبیات داستانی ققنوس شیروان برای نخستین بار مسابقه بداهه نویسی داستان کوتاه را ویژه دانش آموزان و دانشجویان در شیروان برگزار کرد و باتوجه به این که این مسابقه به صورت داستانک برگزار شد، 34 نفر از دانش آموزان و دانشجویان این شهرستان به صورت آزاد در این مسابقه شرکت کردند.

 


مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، استعدادیابی و شناسایی داستان نویسان این شهرستان عنوان و بیان کرد: مسابقه بداهه نویسی داستان کوتاه با حضور «لیلا حکاک» مسئول انجمن ادبیات داستانی ققنوس به همراه سه مراقب در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر این شهرستان برگزار شد که هیئت داوران اسامی برگزیدگان را به تفکیک اعلام کردند.

 


عباس پور تصریح کرد: در دوره ابتدایی سانیا بهادران ( مقام اول )، هانیه فیروی ( مقام دوم ) و مهرزاد رمضانی ( مقام سوم ) را کسب کردند و همچنین برگزیدگان دوره متوسطه زهرا رویین ( مقام اول )، هانیا حسینی ( مقام دوم ) و مریم نیازی ( مقام سوم ) معرفی شدند.

 


مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان یادآور شد: طی مراسمی به برگزیدگان اول تا سوم دوره های  ابتدایی و متوسطه لوح تقدیر همراه با کارت هدیه و بسته های فرهنگی و همچنین به همه شرکت کنندگان در این مسابقه گواهی شرکت اهداء شد.

 


عباس پور خاطرنشان کرد: شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان از استعدادها، ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری برخوردار است که تاکنون موفق به کسب مقام های استانی و کشوری شده است.

کد خبر 950158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha