نجات ۲ نفر در دو حادثه دلهره‌آور گلپایگان

آتش سوزی تانکر حامل سوخت و گم شدن جوانی در ارتفاعات کوهی صعب العبور، دو حادثه نفس‌گیر بود که با تلاش تیم های نجات، این حوادث خسارت جانی در پی نداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان،  در ۲۴ ساعت گذشته، دو حادثه دلهره آور در شهرستان گلپایگان روی داد که با هوشیاری، همت و شجاعت نیروهای نشانگر گلپایگانی، خسارت جانی در بر نداشت.
حسین علی محمدی》در جمع خبرنگاران با بیان اینکه راننده تانکر سوخت رسان ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه صبح روز جمعه در تماسی حریق ماشین خود را گزارش می دهد، گفت: ماموران آتش نشانی شهرهای گوگد، گلشهر و گلپایگان به محل حادثه که پنج کیلومتری شرکت پگاه واقع در جاده روستای تیکن به گلپا یگان است، اعزام می شوند.
شهردار گوگد از تلاش بیش از دو ساعته آتش نشانان برای خاموشی حریق خبر داد و بیان کرد:  تلاش نیروهای آتش نشان مانع از انفجار مواد سوختی درون آن می شوند و آسیب جانی به راننده و نیروهای حاضر در صحنه وارد نشد.

 

 

به گزارش شبستان، تریلی حامل بنزین از نوع اسکانیا، در حال رساندن سوخت از اصفهان به شهرستان گلپایگان بود که به دلیل نقض فنی در اتاقک راننده آتش گرفت.
 《حمیدرضا کریمیان》در خصوص عملیات جستجو و نجات در کوه صعب العبور قلعه جمال گلپایگان گفت:  جوانی ۳۰ ساله در غار این کوه و در ارتفاع دو هزار متری گرفتار می شود و عملیات جستجو و نجات ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه عصر جمعه آغاز شد.
رئیس جمعیت هلال احمر گلپایگان با تبیین این نکته که تاریکی هوا و بارندگی اجازه ادامه عملیات را نداد، بیان کرد: تیم نجات همزمان با طلوع آفتاب، به ادامه جستجو در این کوه صعب العبور پرداخت که پس از ۱۲ ساعت، توانستند جوان گرفتار را بدون آسیب جانی نجات دهند.

 

وی از حضور تیم کوهستان هلال احمر،تیم کوهستان آتش نشانی و اعضای هیات کوهنوردی شهرستان گلپایگان در این عملیات نجات خبر داد./

کد خبر 950504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha