ارائه خدمات حقوقی رایگان به مددجویان به ارزش ۲۱۱ میلیون تومان

سهندی گفت: در سال گذشته، خدمات وکالت و مشاوره‌های متعدد رایگان برای مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌غربی به ارزش ۲۱۱ میلیون تومان ارائه شده است.

«عزیز سهندی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: در سال گذشته، خدمات وکالت و مشاوره‌های متعدد رایگان برای مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌غربی به ارزش 211 میلیون تومان ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی افزود: کمیته امداد استان در سه ماهه نخست امسال نیز مشاوره رایگان، وکالت رایگان و ارائه خدمات حقوقی به ارزش44 میلیون تومان به مددجویان این نهاد ارائه کرده است.

سهندی با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال 146 نفر از مددجویان آذربایجان‌غربی از خدمات وکالت و مشاوره حقوقی رایگان بهره‌مند شده اند، خاطرنشان کرد: بدلیل شیوع بیماری منحوس  کرونا، کلاس‌های آموزش حقوقی کاملا به صورت محدود برگزار شده و تعداد 65  نفر از مددجویان با رعایت مقررات بهداشتی، آموزش های حقوقی حضوری دریافت کرده‌اند.

سهندی بیان کرد: هم اکنون 250 وکیل نیکوکار با کمیته امداد آذربایجان‌غربی همکاری مستمر داشته و برای مددجویان تحت حمایت این نهاد کمک‌های حقوقی ارائه می‌کنند.

وی اظهار کرد: ادامه برنامه میزخدمت حقوقی با محوریت توسعه خدمات مشاوره و وکالت رایگان برای مددجویان، ادامه برنامه آموزش های حقوقی در راستای آشنایی مددجویان با امورات حقوقی و آگاه سازی مددجویان از حقوق و تکالیف خود و حفظ تعامل سازنده با وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه  قضائیه و  سازمان بسیج حقوقدانان از اهم اهداف و برنامه‌های کمیته امداد آذربایجان‌غربی در حوزه حقوقی تا پایان سال جاری است.
 

کد خبر 950662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha