۱۰۰۰ واحد مسکن برکت در خراسان جنوبی ساخته می شود

موسوی از احداث ۱۰۰۰ واحد مسكن در خراسان جنوبي در قالب طرح مسكن بركت توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خبر داد.

«سید مجتبی موسوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: پس از فرمايشات رهبر معظم انقلاب در ماه مبارک رمضان سال گذشته مبنی بر ضرورت ورود جدی در حوزه توليد مسكن، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی را با هدف کمک به رفع نیاز جامعه به مسکن بر عهده گرفته است که برای سهم استان خراسان جنوبی یک هزار واحد در نظر گرفته شده است.

 

مدیر ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان جنوبی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تمام واحدهای مسکن در قالب طرح اقدام ملی ساخته می شود.

 

وی ادامه داد: با توجه به توافقاتی که در تامین زمین در استانداری با حضور مسئولان عمرانی استانداری و مسکن شهرسازی و شهرداری انجام شده است و با توجه به مناقصه انجام شده به زودی مقدمات اجرایی آن در استان آغاز خواهد شد.

 

موسوی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) طی ۲ سال واحدهای این طرح مسکن را تکمیل خواهد کرد، بیان کرد: این واحدهای مسکونی در قالب قرارداد در اختیار افرادی که در طرح اقدام ملی ثبت نام کرده اند و از طرف وزرات مسکن شهرسازی به ستاد اجرایی معرفی می‌شوند، قرار می گیرد.

 

مدیر ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در پایان عنوان کرد: واگذاری واحدها به قيمت تمام شده عرصه و اعيان خواهد بود و واحدهای پروژه بركت به متقاضيان بدون اخذ ارزش افزوده واگذار خواهد شد.

کد خبر 950800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha