۱۵۰۰ بسته پروتئینی بین نیازمندان صومعه‌سرا توزیع شد

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری گفت: به همت مجمع گروه جهادی صومعه‌سرا، هزار و ۵۰۰ بسته پروتئینی بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام«محمدمهدی راشدی‌نوری» امروز(یکشنبه، 29تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با گرامیداشت سالروز برگزاری اقامه نخستین نماز جمعه در کشور اظهار کرد: نهاد نماز جمعه و امام جمعه حلقه وصل مردم با دستگاه حکومت و حاکمیت است.

 

امام جمعه صومعه‌سرا نهاد نماز جمعه و امام جمعه را زبان گویای مردم و تبیین کننده اهداف و برنامه‌های دستگاه‌های حکومتی و در عین حال بیان‌گر مشکلات و معضلات اجتماعی و انتقادات سازنده به جهت کمک به دستگاه‌های اداری و حکومتی عنوان کرد.

 

وی گفت: در این راستا توفیق داشتیم در کنار مسئولان حکومتی باشیم و ضمن مشورت‌های مشفقانه، با همکاری‌های صمیمانه در برنامه‌های مختلف در خدمت نهادهای حکومتی هستیم.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری با بیان اینکه ارتباطات خوب و صمیمی با دستگاه‌های اداری داریم تصریح کرد: خودمان را به عنوان یک نهاد تبلیغی و دینی در خدمت مردم قرار داده‌ایم که اهداف و خدمات نظام و انقلاب را برای مردم بازگو کرده و مشکلات مردم را هم تبیین کنیم.

 

امام جمعه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: در این چند ماهی که دنیا درگیر بیماری کرونا شده نهاد نماز جمعه در کنار مسئولان و مردم فعالیت‌های چشمگیر داشته و بسیاری از مشکلات مردم را به مسئولان اطلاع داده است.

 

وی با بیان اینکه در این ایام در راستای طرح مواسات و همدلی مومنانه، قرارگاهی در دفتر امام جمعه با حضور دستگاه‌های اداری و مدیران و نهادهای مردمی و گروه های جهادی تشکیل دادیم اظهار کرد: در پنج مرحله 6 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شناسایی شده آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری با بیان اینکه برای اموات کرونایی، ستادی از روحانیون متشکل از مبلغین خواهر و برادر تشکیل شده تا به این امورات رسیدگی کنند افزود: یکی از کارهای دیگر نهاد نماز جمعه، فعالیت‌های فرهنگی و ارتباط با دستگاه‌ها و گروه‌های فرهنگی در شهرستان است.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه در این راستا با اقشار مختلف و به خصوص جوانان جلسات مختلفی برگزار شد گفت: با اینکه حدود سه ماه نماز جمعه تعطیل بود اما پیام جمعه از طریق فضای مجازی پخش شد.

 

وی با بیان اینکه تشکل‌ها و گروه‌های جهادی فعال شهرستان را شناسایی کرده تا کارهایشان به صورت متمرکز انجام شود تصریح کرد: یکی دیگر از کارها در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، استمرار طرح مواسات است که گروه‌های جهادی را یکدل کرده  و مجمع گروه‌های جهادی شهرستان تشکیل شد.

 

حجت‌الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: در نخستین مرحله امروز(29تیر) به همت مجمع گروه‌های جهادی شهرستان بیش از یک هزار و 500 بسته پروتئینی تهیه و بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه برنامه‌های سالروز اقامه اولین نماز جمعه شهرستان صومعه‌سرا از دهم تیر آغاز شده است و تا پنجم مرداد ادامه دارد اظهار کرد: نشست اندیشه‌ورز و هم‌اندیشی تدوین برنامه سالروز اقامه اولین نماز جمعه، دیداربا خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان ستاد برگزاری نماز جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدای سلامت، برگزاری مسابقات ورزشی و تجلیل از خیران رزمایش مساوات از جمله برنامه‌های این نهاد است.

کد خبر 950908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha