مسابقه کتابخوانی ازدواج، الگوها، معیارها و ارزش ها برگزار می شود

محمدبیگی گفت: مسابقه کتابخوانی «ازدواج، الگوها، معیارها و ارزش ها» در قزوین برگزار می شود.

«فاطمه محمدبیگی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: به مناسبت سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین با مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین مسابقه کتابخوانی را برگزار می کند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین ادامه داد: این مسابقه کتابخوانی از کتاب «ازدواج، الگوها، معیارها و ارزش ها» نوشته آیت الله العظمی مکارم شیرازی برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: این مسابقه با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی و ترویج امر ازدواج و سبک زندگی اسلامی برگزار می شود که در این کتاب به ارزش های اسلامی در امر ازدواج، ویژگی خانواده نمونه و مواردی در حوزه ازدواج نظیر مهریه، جهیزیه و مراسم عروسی از نگاه اسلام پرداخته شده است.

 

محمدبیگی خاطر نشان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه تا 31 مرداد ماه فرصت دارند که برای ثبت نام در این مسابقه کتابخوانی و دریافت نسخه الکترونیکی کتاب به آدرس دبیرخانه www.samakpl.ir مراجعه کنند.

 

وی یادآور شد: امیدواریم برگزاری چنین مسابقه هایی علاوه بر ترویج کتابخوانی و مطالعه، سبک زندگی اسلامی را بیش از پیش در جامعه ما احیا کند.

کد خبر 951011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha