رئیس بنیاد شهید‌ با خانواده شهدا و ایثارگران بیرجند دیدار کرد

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران در سفر یک‌روزه به استان خراسان جنوبی با خانواده شهدا و جانبازان بیرجند دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سعید اوحدی» معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز (۳۰ تیر) با خانواده شهید دانش آموز محمد علی میرزایی در بیرجند دیدار و گفتگو کرد.

 

این شهید والامقام در ۱۹ سالگی در عملیات کربلای ۵ در حالی که فرماندهی گردان خط شکن تیپ ۲۱ امام رضا(ع) خراسان را به عهده داشت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

همچنین در ادامه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با «حسن برقی» آزاده و جانباز ۵۵ درصد جنگ تحمیلی و  «غلامرضا قنبری» جانباز ‌و آزاده ۷۰ درصد غلامرضا قنبری دیدار و گفتگو کرد.

 

قنبری این جانباز بیرجندی در اواخر سال ۶۱ از طرف پایگاه مقاومت بسیج محله به جبهه اعزام شده و تا اواخر سال ۶۵ که مجروح می شود در جبهه حضور داشته است. وی در عملیات کربلای ۴ جانباز شیمیایی می شود و پس از برگشت به شهر خود و طی کردن دوره درمان دوباره به جبهه اعزام شد و در عملیات کربلای ۵ در اثر اصابت راکت هلی کوپتر، دو پای او قطع می شود. این جانباز بیرجندی در مجموع در طول مدت حضورش در جبهه در ۲۳ عملیات برون مرزی شرکت کرده و در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور حضور داشته است.

 

بازدید از مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار و مجتمع توانبخشی ایثار از دیگر برنامه‌های سفر یکی روزه معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بود.

 

گفتنی است با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز تفاهم‌نامه ساخت یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی و ساماندهی و ایجاد ۵۳۵ فرصت شغلی برای جامعه هدف ایثارگران استان خراسان جنوبی به امضا رسید.

کد خبر 951329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha