۳ بوستان مشارکتی با صنعت در منطقه ۲۱ ساخته می شود

در روزهایی که کرونا و تحریم، نبض شریان اقتصادی را هدف گرفته، در گوشه ای از پایتخت اما، صنایع دست در دست مدیریت شهری منطقه از طریقی که در پیش گرفته کوتاه نمی آید و هر روز با مشارکتی جدید این میثاق را محکم تر می کند.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان: «حسن رحمانی» که با ورودش از 3سال پیش، علی رغم مشکلات مالی شهرداری تهران، این سیاق اجتماعی و فرهنگی را راه اندازی کرده، این بار نوید دیگری برای شهروندان این تکه از پایتخت دارد و می گوید: در راستای پروژه مسئولیت اجتماعی شرکت ها(CSR) بار دیگر شهرداری با مشارکت داروسازی خوارزمی و صنایع غذایی میزبان دو بوستان در جنب این صنایع احداث می کند.

شهردار منطقه ۲۱ افزود: این بوستان ها هر کدام یک و نیم هکتار مساحت دارند و تاکنون 40درصد پیشرفت فیزیک داشته اند.

وی در ادامه از توافق با داروسازی عبیدی خبر می دهد و می افزاید: داروسازی عبیدی نیز با مشارکت شهرداری بخشی از فضای جنگلی اطراف این مرکز را به بوستان یک هکتاری تبدیل می کند. بافت مسکونی محله استقلال به دلیل همجواری از این بوستان بهره مند خواهد شد.

رحمانی در ادامه می افزاید: نکته قابل توجه در احداث این بوستان ها نامگذاری آنها به نام صنایع و نامگذاری درختان به نام کارکنان صنایع است که تضمینی برای حس تعلق و در نهایت نگهداشت فضای سبز ایجاد شده  است.

با اجرای ایده مسئولیت اجتماعی شرکت ها(CSR)؛ علاوه بر ایجاد معابر، آسفالت و بهسازی، تاکنون 5 بوستان با مشارکت صنایع  در منطقه 21  ساخته شده است.

 

کد خبر 951470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha