آئین عزاداری شهادت امام جواد (ع) در کانون های مساجد استان اردبیل برگزار شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: آئین عزاداری شهادت امام جواد (علیه السلام) همزمان با سالروز شهادتش در کانون های منتخب مساجد استان اردبیل با حضور فعالان کانون ها به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: آئین عزاداری شهادت امام جواد (علیه السلام) همزمان با سالروز شهادتش در کانون های منتخب مساجد استان اردبیل با حضور فعالان کانون ها به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این مراسم در شهرستان های وضعیت قرمز کرونا به صورت مجازی و در سایر مناطق سفید نیز به صورت حضوری برگزار شد.

 

وی ادامه داد: سخنرانی در خصوص مقام و شخصیت آن حضرت و ذکر مصیبت و مرثیه سرایی با حضور مداحان اهل بیت (علیهم السلام) از بخش های این مراسم معنوی بود.

 

سقاء خاطر نشان کرد: البته برخی از کانون ها با استفاده از ظرفیت های شبکه های مجازی برنامه های حضوری خود را در معرض نمایش عمومی برای بهره مندی آحاد مختلف مردم در فضای مجازی نیز قرار دادند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا اکثر برنامه های سالروز شهادت در فضای مجازی برگزار شد که با استقبال عمومی نیز مواجه بود.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: تبلیغ سبک زندگی امام محمد تقی (علیه السلام) از مهمترین ویژگی های این برنامه های فرهنگی در کانون های مساجد است.

کد خبر 951653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha