انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌‌های قرآن و عترت اصفهان برگزار می‌شود

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت همزمان با سراسر کشور در اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام «ابوالفضل یعقوبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان از برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت کشور۳ مردادماه با حضور اعضای مجامع دو اتحادیه قرآنی همزمان با سراسر کشور در اصفهان خبر داد و گفت: انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت  استان‌ها دو سال پیش برگزار شد و اکنون انتخابات اتحادیه کشوری آن برگزار می‌شود.

 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: همه اعضا می توانستند بدون هیچ محدودیتی برای عضویت در هیئت مدیره نام نویسی و در انتخابات شرکت کنند، البته افراد ثبت نام شده توسط کمیته ۱۶ نفره بررسی و پس از تأیید صلاحیت ها کاندیداهای نهایی معرفی می شوند.

 

وی با بیان اینکه این انتخابات در اصفهان، در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از ساعت 10 الی 13 برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این انتخابات 600 نفر در سطح کشور برای انتخاب هیئت مدیره شرکت می‌کنند که 300 نفر آنها از موسسات زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 300 نفر از موسسات زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی هستند.

 

حجت الاسلام یعقوبی خاطرنشان کرد: 38 نفر در استان اصفهان به نمایندگی از موسسات استان به نامزدهای هیات مدیره اتحادیه کشوری رای خواهند داد./

کد خبر 951690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha